מילוי | עיבוי שפתיים

טיפול פנים

אין זה מקרי כי אחד מטיפולי הפנים המבוקשים ביותר הוא מילוי ועיבוי שפתיים. לשפתיים תפקיד מרכזי בהבעות הפנים שאנו משדרים ובאופן בו אנו נתפסים. שפתיים מלאות הן מודל ליופי וחושניות בעולם המערבי, ואילו שפתיים מכווצות או בעלות זוויות ירודות עלולות ליצור רושם שגוי של סבר פנים זועף.

מילוי או עיבוי שפתיים היא פעולה פשוטה וקצרה ביותר, שאינה כרוכה בכאב. במהלך הטיפול ניתן לבצע מילוי של שתי השפתיים או רק אחת מהן, תיקון של אסימטריה, וכן עיצוב זוויות הפה.

מהו המילוי בו משתמשים?

חומר המילוי בו נעשה שימוש מתבסס על  חומצה היאלרונית, בדומה לזו שקיימת באופן טבעי בגופנו. החומצה ההיאלרונית בגופנו מייצרת נפח ומיצוק בעור הפנים, אך עם השנים החולפות היא נספגת ונעלמת בהדרגה. החומר המוזרק הוא מקור חלופי של אותה חומצה היאלרונית, ולפיכך אינו נדחה על ידי הגוף ואינו גורם לתופעות לוואי מלבד נפיחות מועטה לאחר ההזרקה שמתפוגגת במהרה.

אז איך זה עובד?

החומצה המוזרקת סופחת אליה את המים שבתוך עורנו, ועל ידי כך מותחת את הרקמות ושומרת על רמת לחות גבוהה. כמובן שכל החומרים בהם אנו משתמשים במרפאה קיבלו את אישור מנהל התרופות האמריקני (ה FDA/ce) ועברו בדיקות קפדניות ומחמירות, כך שניתן לומר בוודאות גמורה שהתהליך כולו טבעי ובטוח, והתוצאה היא שפתיים בעלות מראה טבעי לאורך זמן.

למי זה מתאים?

טיפול פנים של מילוי | עיבוי שפתיים מתאים לכל מי שחושק במראה שפתיים מעוצבות, מלאות ונאות שיתאימו למבנה פניו. לרוב מדובר במי ששפתיו נפגעו מנזקי הזמן, אך לעיתים מדובר בצעירות/ים בעל מראה מולד של שפתיים דקות וצרות, ובמקרה כזה יש לקחת בחשבון שהטיפול מתבצע בבני 18 ומעלה בלבד.

 

מוזמנים לקביעת פגישה אישית לייעוץ מקצועי

נשמח לייעץ לכם ולהתאים לכם את סוג הטיפול אותו אתם צריכים הקפה עלינו

TOP
חייגו אלינו
דרכי הגעה