פיסול פנים ואף ללא ניתוח

אסתטיקה רפואית

פיסול פנים ואף 

בתחום הרפואה האסתטית מתקיימים מגוון טיפולי פנים, כאשר המבוקש שבהם הוא ללא ספק פיסול פנים ואף ללא ניתוח. ההזדקנות לא פוסחת על אף אחד מאיתנו, אך היא משפיעה על כל אדם באופן שונה. בעוד שאצל חלק יופיעו תחילה קמטים רבים על הפנים, אצל אחרים ראשית התהליך יתבטא בצניחה של איברים, כדוגמת הלחיים, או בהיווצרות שקעים. כך או כך,  פיסול של הפנים והאף ללא ניתוח היא אופציה מושלמת לתיקון כל נזקי הזמן. טיפול שכזה הוא משולב ונעשה באמצעות חוטים נמסים וחומרי מילוי שונים. הוא פתרון מעולה וקל, וגברים ונשים בכל הגילאים מאמצים אותו בחום. בשונה מניתוח, הוא מהיר יותר, זול משמעותית, ההחלמה ממנו קלה והתוצאה נשמרת עד שנתיים.

 

באילו חומרים נעשה שימוש בפיסול פנים ואף?

חומרי המילוי בהם משתמשים לטשטוש ומילוי קמטים הם ייעודים למטרה זו, כאשר בחירת החומרים תלויה באיבר אליו הם מוזרקים וסוג העור של המטופל. כך למשל חומצה היאלרונית תתאים לקמטים עדינים ולעור דק ותחזיק כשנה. לעומתה קלציום הידרוקסי אפטיט (רדיאס) מתאים לקמטים עמוקים יותר, וזמן השפעתו הוא עד שנתיים. הטוקסין לעומת זאת, מוזרק ישירות לשריר, משפיע במהירות ויש לחזור על הזרקתו אחת לכמה חודשים. בחירת החומרים נעשית בקפדנות מאחר ומטרת הטיפול היא הענקת מראה צעיר ודינמי לפנים, והימנעות ממראה לא טבעי כפי שלעיתים מתקבל מניתוח. שיטה נוספת לפיסול היא מתיחת הפנים בחוטים, לעיתים כמה איברים במקביל. בשיטה זו מוחדרים תחת שכבת העור חוטים דקים שתפקידם הוא למתוח ולהרים את הרקמות וכן לעודד ייצור של קולגן ואלסטין שישמרו על מראה חלק ומוצק לאורך זמן. בפיסול פנים ואף נהוג גם לבצע גם פילינג עמוק לפנים שמטפל בכתמי פיגמנטציה, מחדש את שכבות העור ומעניק לו מראה קורן .

 

על הטיפול ותוצאותיו

הטיפול יערך לאחר פגישה מקדימה עם רופא בה הוא יגדיר את סוג הטיפול, חומרי המילוי והנקודות המתאימות להזרקה או החדרת החוטים. בפיסול פנים ניתנת חשיבות רבה למסגרת הפנים של המטופל והתאמת הטיפול ליצירת מראה צעיר יותר ועם זאת הרמוני למבנה הפנים. בפיסול אף זריקות מדויקות של חומרי מילוי לנקודות אסטרטגיות יוכלו למלא בהצלחה שקעים, לתקן גבנונים ואסימטריות להרים רקמות נפולות ועוד, במטרה להקנות לו מראה אסתטי ומושך. בשני סוגי הטיפולים התוצאות ניכרות לעין תוך זמן קצר מאוד, והחזרה לשגרה היא מהירה.

 

דגשים נוספים

במסגרת פיסול פנים ואף יש חשיבות רבה לפגישה האישית לפני הטיפול, בה תוגדר תכנית הטיפול לפי רצונות המטופל/ת ומבנה פניו/ה הייחודי. כמו כן על הרופא להיות מיומן ובעל ידע רב בטכניקות הטיפול השונות. ד"ר רויטל בראלי בקיאה באנטומיה של הפנים ובעלת ניסיון רב במיפוי אזורי החדרת חוטים והזרקת חומרי מילוי, בחירת סוג החומר וסמיכותו, וכל זאת  בהתאם למראה המבוקש.

מוזמנים לקביעת פגישה אישית לייעוץ מקצועי

נשמח לייעץ לכם ולהתאים לכם את סוג הטיפול אותו אתם צריכים הקפה עלינו

TOP
חייגו אלינו
דרכי הגעה